o nás

Účetnictví, daně a analýzy

Poskytujeme komplexní služby externího vedení českého účetnictví, zpracování mezd, související daňové agendy a výkazů podle mezinárodních účetních standardů. Máme také výraznou zkušenost v oblasti finančních analýz, implementace a vykonávání činností controllingu v obchodních firmách a centrech sdílených služeb. Naše aktivity v oblasti financí se zaměřují zejména do následujících 3 oblastí:

Naše služby

Outsourcing finančního účetnictví

  • Komplexní vedení účetnictví podle českého zákona o účetnictví
  • Účtování všech operací podle přijatých dokladů od klienta -faktury, banka, pokladna, interní doklady, časové rozlišení, opravné položky, majetek, mzdy atd..
  • Digitální předávání dokladů preferujeme, ale domluvíme se i jinak
  • Zpracování účetní závěrky – finanční výkazy, inventarizace, podklady pro audit…
  • Příprava podkladů pro daňová přiznání
  •  Účetnictví vedeme v ekonomickém systému Pohoda s možností vzdáleného přístupu
  • Dle přání klienta zajistíme nebo zprostředkujeme archivaci dokladů

Mzdy, Personalistika a Daně

  • Evidence personální agendy, včetně nastavování úvodních parametrů a pravidelné údržby dat
  • Pravidelné zpracování mezd
  • Komunikace s FÚ, ČSSZ a zdravotními pojišťovnami vč registrace a zpracování pravidelných výkazů
  • Elektronická event. fyzická distribuce výplatních lístků
  • Zaúčtování do účetního systému
  • Roční zúčtování Daně z příjmů FO
  • DPH – Podklady, kontrolní a souhrnné hlášení,přiznání k dani
  • Ve spolupráci s daňovým poradcem sestavíme přiznání k dani z příjmů právnických osob 

Finanční analýza, poradenství a controlling

  • Finanční analýza podniku v rozsahu a dle přání klienta na základě jednorázové poptávky a poskytnutých dat nebo v návaznosti na pravidelné externí vedení účetnictví naší společností
  • Návrh koncepce a pravidelných činností controllingu
  • Poskytnutí externí pracovní síly pro vykonávání dočasných nebo pravidelných činností v oblasti financí
  • Zpracování ekonomické analýzy podnikatelského záměru a podpora při jeho realizaci
  • Sledování splatností závazků a pohledávek, upomínání dlužníků a spolupráce s právníkem na jejich vymáhání

CEník

Ceny jsou závislé na rozsahu poskytovaných služeb, počtu zpracovaných dokladů, zaměstnanců, způsobu předávání dokumentů apod. Konkrétní a zodpovědné nacenění můžeme provést pouze na základě individuální poptávky a osobní konzultace. Níže uvedené ceny jsou pouze orientační.

Vedení účetnictví:    

Velmi malá firma, neplátce DPH: od 3.000 Kč/měs*

Malá organizace, plátce DPH  (měs. 50 – 250 položek ) 3.000  – 10.000 Kč/měs* 

Střední organizace, plátce DPH –  (měs. 250 – 1.000 pol. ) 10.000 – 35.000/měs*

Velká organizace – individuální nacenění

Zpracování mezd:    základní sazba 300 kč/zam/měs*

Poradenství a konzultace 1.850 kč/hod*

* Ceny jsou uvedeny bez DPH

Našli jste v našem portfoliu služby, které poptáváte?

KOntaktujte nás, my se s vámi spojíme a naceníme konkrétní poptávku
Kontakty

Jiří Havle
info@teamvia.com
+420 737 244 915